onsdag 11 februari 2009

Utmanat!

Jag har blivit utmanad av Carola.
Såhär går det till:
Gå in i din bildmapp och välj mapp nr. 6.
Välj sedan bild nr. 6 och visa bilden på bloggen och skrivt ngt. om den.
Inviter 6 stycken nya och länka till dem och låt dem veta att dem blivit utmanade.

Har inte så många bilder på datorn då jag har börjat sortera, framkalla och bränna av dom på skiva.
Men hade dock några kvar och 6:e bilden vart en av Ristos älsklingar... En av dom är jue jag ;-)
Chevrolet Biscayne ~58

Har inga speciella att utmana... så jag utmanar alla som ser detta och har hemsida/blogg!

Idag har mamsen kommit hem, härligt att ha henne hemma. SÅ jag har handlat och skottat snö åt henne.
Nu ska jag ta och packa ner lite saker i kartonger.... lyssna lite på 80:tals musik och sen har jag en Bulle som sitter och tittar så bedjande på mig....... Så han ska få min uppmärksamhet oxå.

F.n har glömt maten i ugnen... lasagnen är säkert super duper klar.. hahahahaha

Inga kommentarer: