söndag 22 februari 2009

Nu får det väl ändå vara nog med......

snö!! Det har snöat hela dagen och vi är ALLA så trötta på det!!! Vi vill ha vår!!!
Kommer inte ihåg när jag senast skrev här, var kanske en vecka sedan.
Har inte hänt speciellt mycket.
Vi har varit upp till VÅRAT hus ;-) Robin var med denna gång och han tyckte väl det var okej *L*, valde sovrum uppepå.

Till veckan ska jag börja gå intro som assistent åt en kille. Vet inte vad jag har gett mig in på men det ska väl gå bra.. Ett jobb och ger pengar i alla fall sen får vi se om min axel orkar med det. Men det är oxå tillfälligt så det gäller att ta det man får....
Har varit och hämtat ytterligare fler banankartonger och idag har vi skruvat ner robins säng och staplat kartonger i hans rum (han är hos sin pappa denna vecka ändå). Så så här ser det ut i Robins rum....
och så här ser vardagsrummet ut..med Robins madrass mitt i det hela...
~
~
En som trivdes när madrassen kom ut i vardagsrummet.... något mjukt att ligga på. Hans egen bädd ligger bredvid *L*

Inga kommentarer: