torsdag 12 februari 2009

Robin Bengtsson

heter jue MIN Robin......... och han har INTE varit med i IDOL.*L*
Jätte många som vill lägga till honom på sin msn och kan bara tänka mig hur många mail han får *L*. Hur folk är egentligen................hahahahaha

Imorgon är det alla hjärtans dag... så jag ska ner och köpa något litet till både Risto, Robin och kenzo. Brukar inte fira det speciellt........ säger som Risto brukar säga.. behövs inte köpas något vi vet att vi älskar varandra ändå *Ler*.
Risto fick i födelsedags present av Jessica, Mikael, Emil O Robin (från skellefteå) whiskeystenar som jag bara kan ana att han kommer att testa ikväll. Han vart superglad när han såg vem det var från och vad som var i paketet. Tack ska ni ha!!!!!

Nej nu ska jag ta en promenad ut i -15 kyla för att hälsa på min kära mamma.

Inga kommentarer: