söndag 15 februari 2009

Helgen

Helgen har varit lugn för våran del.... skönt! Hahah som om vi brukar stressa runt...
men vi säger att detta är nog lugnet före stormen och att vi bara ska njuta NU för när vi har flyttat så kommer vi att ha att göra................
Robin kom i fredags efter varit hos sin pappa och varit hemma i stort sett hela helgen. Mycket dataspel har det varit för hans del *L*.
I lördags tog vi alla fyra en promenad till mamma och hälsa på henne. Uppskattades både av kenzo som tyckte om att vi alla var med och även av mamma med.

På kvällen var det melodifestivalen som jag och Risto titta på.
Alla hjärtans dag ja....... den kom och den gick!! Inget märkvärdigt!
Söndag, en riktig tråkig dag.
Känns mer som att vi sitter av våran tid i lägenheten nu och bara väntar på att få flytta. Jag har packat ungefär 15 stycken kartonger. Det kommer att bli MYCKET fler kartonger innan vi är klara.. ska bli spännande och se var, när och hur det slutar.....
Nej nu ska jag logga in mig på tradera och buda in en väska som jag har tittat på.
Så ha det så bra där ute och natti natti.

Inga kommentarer: