söndag 10 maj 2009

GPS

Är bra att ha OM man har skrivit in rätt adress och den visar till rätt ställe.

Men idag så skulle vi till Lise & Per utanför Västerås...... GPS:en tog oss verkligen långt ut i skogen... Risto sa nästan från början när vi svängde in ~ att det här känns fel att här kan ingen bo... Vilket visade sig att han hade rätt. Som tur var så skrev jag upp telefon nummer precis innan vi åkte för jag var tvungen att ringa. Och Per lotsa oss via telefon hem till dom, förstår inte hur han visste var vi var och kunde vi karta/internet lotsa oss.

Men vi kom fram och fick en jätte trevlig dag. Super trevligt och fint ställe ute på vischan....Kenzo trivdes verkligen där, med tjejerna runt om kring sig.... Skönt att ha en hund som går ihop med andra hundar. Favoriten för Kenzo var nog fortfarande Mini.
Det var roligt att få alla dessa LIVE, och alla charmade en på sitt sätt. Sååå sugen på en Bulle Tik eller en Fralle Tik....

Just nu halvligger jag i soffan med en trött Bulle bredvid mig..... så det blir inga bilder idag utan dom får jag lägga in i morgon ....

Tack så hemskt mycket för en trevlig dag Lise, Per, Bullar och Frallor *L*

Här nedan kommer några bilder på Söta goa Stiliga charmiga hundar.....
Isa

Mini
Isa
Såå SÖT!!
Kenzo, Siri och Mini
~
Siri
Kenzo trivdes.
~
Kenzo o Siri busa runt lite innan vi gick in och sedan åkte hem.
~

Tyvärr inga bilder på Bobbo och På Stella.

Inga kommentarer: