onsdag 11 mars 2009

Ledsen

Ledsen, besviken och arg på mig själv!!!
Jag brukar oftast vara uppe med tuppen, eller rättare sagt innan tuppen. Senaste tiden har jag legat och dragit mig. MEN i morse var jag vaken rätt tidigt, druckit kaffe och tänkte jag skulle gå ut med kenzo tidigt.
Jag har ALLTID med mig mobilen med mig........ men INTE IDAG.
När jag kommer hem så ser jag att dom har ringt från Poolen (dom som ringer ut oss vikarier).... så jag ringer upp och NATURLIGTVIS hade dom velat ha ut mig idag på morgonen och imorgon. MEN dom har ordnat det PÅ ANNAT SÄTT.
Kan man bli något annat än ARG, LEDSEN och BESVIKEN på sig själv... ALLTID ANNARS brukar jag ha mobil och vara vaken och hemma men INTE IDAG.
ELLER SÅ VAR DET MENINGEN ATT JAG INTE SKULLE JOBBA IDAG ELLER IMORGON. Vad vet jag, men börjar bli rastlös över att bara gå hemma....... *suck*

Inga kommentarer: