tisdag 8 juli 2008

Helgen…

Har varit supertrevlig.
Fredagen var vi i Norberg och såg en heldel Bullar. Beyla och Diya med familj kom dit och vi busade och lekte en heldel. Trevlig att träffa Beyla igen men Diya gillade jag skarpt, vi busade hela tiden.Vackert väder och varmt, fanns inte mycket till skuggplatser bestämde matte och husse att det var dags att åka hem… tråkigt ~precis när jag har som roligast.

Jag och systeryster Beyla hälsar på varandra.

Jag och Beyla ~syskonkärlek ;-)

Jag och Diya fann varandra rätt snabbt!

Barn och hundar ~men jag (Kenzo) vill gärna vara i fokus ;-)


Beyla, Diya med familj följde med till smedjebacken och där åkte vi iväg så vi och barnen fick bada. Och som vi bada, härligt!! Vi trivdes som fisken i vattnet .



Kenzo & Diya busar i vattnet


Beyla och Diya busar i vattnet.

Diya

Diya

Beyla

Beyla

Emellanåt sprang vi upp på land och busade runt.




Lördagen träffades vi igen. Medans killarna (Risto , Micke, Robin o jocke) åkte in på PowerMeet i västerås så kom jessica, barnen och hundarna till oss.


Som ni förstår är jag för tillfället supertrött efter helgens alla bravader. Det vart väldigt tyst och tomt efter att ha umgåtts med dom i nästan två dagar.
Men ser framemot att åka till skellefteå och träffa dom IGEN om ett par veckor!!!!!!
Då träffar vi inte bara Beyla och Diya utan även Carola och Barbro!!!

Inga kommentarer: